قرعه‌کشي پلي‌آف انتخابي جام جهاني در اروپا

 

تيم‌هاي پرتغال و سوئد برگزارکننده حساس‌ترين ديدار مرحله پلي‌آف مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره اروپا خواهند بود.

 

قرعه‌کشي مرحله پلي‌آف مسابقات فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره اروپا بعدازظهر امروز (دوشنبه) در مقر فيفا واقع در زوريخ سوئيس برگزار شد.به گزارش تسنيم، براساس اين قرعه‌کشي تيم‌ها به شرح زير به مصاف هم خواهند رفت:

* پرتغال - سوئد

* يونان - روماني

* ايسلند - کرواسي

* اوکراين - فرانسه


تيم‌هاي اول در بازي رفت ميزبان هستند و تيم‌هاي دوم در بازي برگشت پذيراي حريفان‌شان خواهند بود.

بازي‌هاي دور رفت مرحله پلي‌‌آف اروپا در تاريخ 15 نوامبر 2013 (24 آبان 92) و بازي‌هاي دور برگشت اين رقابت‌ها هم در تاريخ 19 نوامبر 2013 (28 آبان 92) برگزار خواهد شد. تيمي که در مجموع 2 ديدار رفت و برگشت تعداد گل بيشتري بزند بليت سفر به برزيل را به دست خواهد آورد. قانون گل‌زده در خانه حريف هم در اين ديدارها لحاظ مي‌شود.

پيش از اين تيم‌هاي هلند، ايتاليا، بلژيک، سوئيس، آلمان، روسيه، بوسني‌وهزرگوين، انگليس و اسپانيا از منطقه اروپا صعودشان به مرحله پاياني رقابت‌هاي جام جهاني را قطعي کرده‌اند و چهره 4 تيم صعودکننده ديگر قاره سبز پس از برگزاري ديدارهاي مرحله پلي‌آف مشخص مي‌شود.

 



تاريخ : سه شنبه 30 مهر 1392برچسب:, | 9:59 | نویسنده : SEM |

 

بوفون: توتي يک بازيکن جاودانه است

 

دروازه‌بان تيم ملي فوتبال ايتاليا بر اين باور است که کاپيتان رم يک بازيکن جاودانه است که با حفظ فرم کنوني مي‌تواند در جام‌جهاني پيش رو به ميدان برود.

فرانچسکو توتي در اين فصل از رقابت‌هاي کالچو ايتاليا موفق به زدن سه گل شده و 6 پاس گل نيز به هم‌تيمي‌هايش داده تا به همراه رم از هفت ديدار خود 21 امتياز به دست آورده و صدرنشين سري A شوند.

به گزارش فارس،به عقيده بسياري از کارشناسان و همين طور چزاره پرندلي، سرمربي تيم ملي فوتبال ايتاليا، توتي مي‌تواند در ترکيب آتزوري براي جام جهاني 2014 برزيل قرار بگيرد.

جيانلوييجي بوفون در اين زمينه گفت:‌ پيشتر نيز گفتم، توتي از آن دسته بازيکناني است که از چند نظر به هيچ وجه افت نمي‌کند. او اکنون از نظر فيزيکي و ذهني و همچنين از ديد تکنيکي و توانايي‌هاي طبيعي در شرايطي قرار دارد که مي‌تواند با قرار گرفتن در ترکيب، نتيجه‌ ديدار را عوض کند.

وي افزود: با توجه به عملکردي که در طول فصل از خود نشان داده طبيعي است که همه در مورد او مثبت حرف بزنند. ماه اکتبر است و نزديک جام جهاني هستيم. اگر او تا زمان آغاز جام جهاني در همين فرم باقي بماند، هيچ شکي نيست که مي‌تواند در جام جهاني حضور پيدا کند.



تاريخ : پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, | 11:34 | نویسنده : SEM |

 

 

ديگو ميليتو باز هم آسيب ديد

 

مهاجم آرژانتيني اينترميلان بار ديگر دچار آسيب‌ديدگي شد.

 

 

 

ديگو ميليتو که به تازگي از آسيب ديدگي طولاني مدت خود رهايي پيدا کرده و با فرمي بسيار عالي به ترکيب اينترميلان بازگشته بود، يک بار ديگر با آسيب ديدگي ماهيچه روبه‌رو شد.

به گزارش فارس،قرار است اين مهاجم آرژانتيني تحت آزمايش‌هاي دقيق‌تر پزشکي قرار بگيرد تا ميزان آسيب ديدگي وي مشخص شود.

اسکاي اسپورت ايتاليا در اين زمينه اعلام کرده ميليتو ممکن است مجبور باشد مدتي را دور از ترکيب تيمش بگذراند.

 



تاريخ : پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, | 11:30 | نویسنده : SEM |

 












 




 

 



تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:, | 11:40 | نویسنده : SEM |