با برند كي روش آشنا شويد

 

 برند سرمربی تیم ملی امروز بر تن وی رونمایی شد تا علاقمندان به فوتبال توجه‌شان به یک آکادمی در هندوستان جلب شود.

به گزارش  semبه نقل از فارس، سرمربی تیم ملی فوتبال امروز پس از تمرین تیم ملی در گفت و گو با خبرنگاران در مورد اینکه با اسپانسر پیراهن تیم ملی مشکل دارد یا خیر، گفت: این وسایل شخصی من است و می توانم برای شما هم بیاورم. امروز یک سری پیراهن بنفش آوردند که می‌توانم به عنوان هدیه بدهم.

برند شخصی کارلوس کی‌روش که امروز صحبت از آن به میان آورد برندی با نام FOOTBALL BY است و نکته جالب اینکه جست و جوی اینترنتی نیز در این خصوص نتایج خاصی را در مورد تصاویر این برند به همراه ندارد،‌اما گویا برند FOOTBALL BY مدرسه فوتبال کی‌روش در هندوستان بوده که در این آکادمی فوتبال تحت لیسانس کشور پرتغال است به پرورش بازیکنان فوتبال در این کشور می پردازد.

این برند امروز روی گرمکن کی‌روش بود و جالب اینکه نام کی‌روش نیز زیر این برند و روی سینه سرمربی تیم ملی نیز ثبت شده است تا به این ترتیب جنگ کی‌روش با اسپانسر پیراهن تیم ملی یعنی شرکت آل‌اشپورت بیش از پیش آشکار شود.



تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 10:52 | نویسنده : SEM |

 

کیانوش رحمتی به دلیل تزریق اشتباه آمپول فصل جاری را از دست داد.

 

 

به گزارش sem،کیانوش رحمتی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: متاسفانه پزشک تیم آمپولی را به من تزریق کرد که در نهایت منجر به عفونت شد و از آنجا که این عفونت به خاطر تزریق لیدوکائین ایجاد شده مجبور شدم از آنتی‌بیوتیک استفاده کنم.

 

وی افزود: متاسفانه به دلیل عفونت زیاد در محل تزریق زخم عمیق شد و به اصطلاح در آن ناحیه نکروز ایجاد شده و پس از اینکه خودم را به چند جراح در بیمارستان آتیه نشان دادم به یک جراح پلاستیک معرفی شدم و او نیز دو راه را پیش من قرار داده است.

هافبک سابق استقلال تاکید کرد: مرحله اول جراحی پلاستیک و بیهوشی است که زمان زیادی می‌برد و مرحله دوم راه غیرجراحی و استفاده از دارو است که به همین دلیل راه دوم را انتخاب کردم ولی با همه این شرایط فصل را از دست داده‌ام و فعلا پیگیر امور درمانی هستم تا در آینده تکلیفم روشن شود.



تاريخ : شنبه 10 اسفند 1392برچسب:, | 10:46 | نویسنده : SEM |

 

لئونل مسي



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 11:26 | نویسنده : SEM |

 

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 11:23 | نویسنده : SEM |

 

بتو آکوستا شبیه به «لولا مولوسوک»

رسانه‌ها و تماشاگران  فوتبال در ایالت پرنامبوکو برزیل  آلخاندرو آکوستا، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال رسنده این کشور را به لولا مولوسوک، شخصیت هشت‌پا در انیمیشن «باب اسفنجی» تشبیه می‌کنند.

 

خولیو سزار شبیه به «بوز لایت‌یر»

خولیو سزار، سنگربان تیم فوتبال کوئینزپارک رنجرز که به همراه تیم ملی فوتبال برزیل در جام‌جهانی ۲۰۱۰ حضور داشت شبیه به بوز لایت‌یر، رنجر فضانورد در انمیشین معروف «داستان اسباب‌ بازی‌ها» می‌دانند.

 

وین رونی شبیه به «شِرک»

در این مورد مقایسه وین رونی، مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال منچستریونایتد با شخصیت‌های کارتونی فراتر از ظاهر می‌رود. مهاجم شیاطین سرخ را از لحاظ فیزیکی و ظاهری به شخصیت انیمیشنی «شِرک» تشبیه کرده‌اند. البته به شوخی می‌گویند که این فوتبالیست ۲۷ ساله از لحاظ خلق‌و خوی نیز به این شخصیت شبیه است.



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 11:15 | نویسنده : SEM |

 

فابيو كاپلو

 

 

نيمار

 

 



تاريخ : سه شنبه 6 اسفند 1392برچسب:, | 10:55 | نویسنده : SEM |

آشنایی با بزرگان تاریخ جام‌جهانی؛ روماریو، جواهر ارزنده برزیل

 

روماریو دوسوزا فاریا 29 ژانویه سال 1966 در ریودو ژانیرو به دنیا آمد. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1985 در باشگاه واسکو دوگاما آغاز کرد و با این تیم دو بار قهرمان لیگ منطقه ریودو ژانیرو شد. از سال 1988 تا 1992 برای آیندهوون به میدان رفت. با این تیم نیز در سال‌های 1989، 1991 و 1992 قهرمان باشگاه‌های هلند شد و در سال 1989 به عنوان مرد سال فوتبال این کشور رسید. او در سال 1993 به بارسلونا پیوست و در این تیم آقای گل باشگاه‌های اسپانیا شد و قهرمانی لیگا را به دست آورد. مربی او یوهان کرایف بود که روماریو را به عنوان "نابغه محوطه جریمه" توصیف ‌می‌کرد.
 
در سال 1995 ابتدا به صورت قرضی به برزیل برگشت و پیراهن باشگاه فلامینگو را به تن کرد. در فصل 1997 - 1996 در والنسیا مشغول فعالیت بود و پس از ‌آن دوباره به فلامینگو بازگشت. از سال 2000 دوباره عضوی از تیم واسکو دوگاما شد و با این تیم قهرمان کوپا مرکوسور (جام باشگاهی در آمریکای جنوبی که از سال 1998 تا 2001) شد و قهرمانی باشگاه‌های برزیل را به دست آورد. روماریو در همان سال به عنوان فوتبالیست سال آمریکای جنوبی برگزیده شد.
 
از سال 2002 تا 2004 در تیم فلومیننسه ریودو ژانیرو توپ می‌‍زد. در همان زمان مدتی کوتاه برای تیم السد قطر بازی کرد که این دوره تنها پس از 10 هفته در آوریل سال 2003 با فسخ پیش از موعد قراردادش به پایان رسید. در اکتبر سال 2004 روماریو که به داشتن طبعی احساساتی و تند معروف بود،‌ پس از اختلاف با مربی فلومیننسه از این تیم اخراج شد و دوباره به واسکو دوگاما بازگشت. در فصل 2005 در سن 40 سالگی 22 گل برای واسکودو گاما زد و به این ترتیب آقای گل لیگ فوتبال برزیل شد. این در حالی بود که وی از ابتدای فصل با انتقادهای شدید رسانه‌ها به عنوان کسی که به پایان دوران اوجش نزدیک شده،‌ مواجه بود.
 
در اواخر مارس سال 2006 به باشگاه میامی آمریکا پیوست که تحت مالکیت شرکت ورزشی برزیلی ترافیک بود. در پایان ماه سپتامبر قراردادی با تیم دسته اولی آدلاید یونایتد برای انجام چهار بازی در لیگ استرالیا امضا کرد.
 
روماریو از ژانویه سال 2007 دوباره با واسکو دوگاما قرارداد بست. او ابتدا از سوی فیفا اجازه بازی نداشت،‌ چرا که طبق قوانین فیفا یک بازیکن در یک فصل حداکثر در دو باشگاه می‌تواند بازی کند. در حالی که پس از میامی و آدلاید، واسکو دوگاما سومین تیم روماریو در یک فصل می‌شد اما پس از آن فیفا کوتاه آمد زیرا فصل فوتبال در برزیل با تقویم فوتبال در اروپا مطابق نبود.
 
 
 
در 20 مه 2007 روماریو هزارمین گل خود را در طول مدت فعالیتش به ثمر رساند. در پیروزی 3 بر یک تیمش در مقابل اسپورت رسیف وی با یک ضربه کاشته در دقیقه 48 بازی گل سوم تیمش را زد. البته گل شماری روماریو از سوی فیفا به رسمیت شناخته نشد زیرا وی 98 گلی را هم که در دوره نوجوانی زده به حساب آورده بود؛ در حالی که وی تنها موفق به زدن 902 گل در بازی‌های رسمی که شامل بازی‌های دوستانه هم می‌شود، شده بود.
 
در اکتبر سال 2007 در سن 41 سالگی آزمایش دوپینگ وی مثبت و حاوی مصرف ماده فیناسترید اعلام شد. به گفته خودش، او ماه‌ها از این دارو برای جلوگیری از ریزش مو استفاده می‌کرد که این ماده را در بر داشت. در فوریه سال 2008 روماریو اعلام کرد که در 30 مارس 2008 به فعالیت خود پایان می‌دهد. از آنجایی که او به دلیل استفاده از داروی ریزش مو تا اواسط آوریل 2008 از انجام بازی محروم بود، دیگر در هیچ بازی‌ای حضور نیافت. در آغاز فوریه 2008 به عنوان مربی - بازیکنان واسکو دوگاما، بعد از اختلاف با مالک باشگاه، اوریکو میراندا استعفا داد.
 
یکی از برترین بازیکنان تاریخ برزیل در 15 آوریل 2008 اظهار داشت: "دیگر بازی نخواهم کرد. این قطعی است!" دلیل این تصمیم را هم روی فرم نبودن خودش اعلام کرد؛ چرا که در طول مدت محرومیتش اصلا تمرین نکرده بود.
 
روماریو پس از اعلام بازنشستگی به عنوان نماینده حامی مالی باشگاه آمریکا اف.سی مشغول کار شد. این تیم هم‌اکنون در لیگ دسته دو در منطقه رودو ژانیرو بازی می‌کند. در 13 آگوست سال 2009 روماریو که 43 سال داشت، اعلام کرد که می‌خواهد دوباره بازی کند: "می‌خواهم در یک یا دو بازی رسمی به میدان بروم تا آرزوی پدرم را تحقق بخشم." پدر روماریو، اده‌ وایر، هوادار این باشگاه بود!
 
فعالیت ملی
 
روماریو در 70 بازی برای تیم ملی برزیل، 55 گل وارد دروازه حریفان کرد و بدین ترتیب پس از پله و رونالدو سومین گلزن موفق تمام دوران تیم ملی برزیل است. او اولین بار در 23 مه سال 1987 در دوبلین در مقابل ایرلند به میدان رفت و اولین گلش را پنج روز بعد در هلسینکی برابر فنلاند به ثمر رساند. در بازی‌های المپیک تابستانی 1988 با تیم ملی کشورش به مدال نقره دست یافت و خودش در این تورنمنت 5 گل زد.
 
در جام جهانی 1990 در ایتالیا فقط در یک بازی به میدان رفت زیرا دچار مصدومیت از ناحیه قوزک پا شده بود. به علاوه با کادر رهبری تیم نیز اختلاف داشت؛ ‌چرا که او و چند بازیکن دیگر با فیزیوتراپ خودشان به مسابقات آمده بودند.
 
او در جام جهانی 1994 آمریکا نقشی تعیین کننده در قهرمانی برزیل داشت و خود نیز به عنوان بهترین بازیکن جام، برنده توپ طلا شد. او پنج گل در این جام زد که یکی از آنها گل تساوی در آخرین بازی مرحله گروهی در مقابل سوئد و یکی نیز گل از روی نقطه پنالتی در فینال مسابقات در برابر ایتالیا بود. او در کنار زوج خط حمله‌اش، به‌به‌تو در طول جام جهانی بسیار درخشید.
 
 
زندگی شخصی
 
روماریو به کسی که مدام و به طرزی افراطی زندگی‌اش را تغییر می‌دهد، معروف بوده و همین امر هم در تیم ملی و باشگاه‌های مختلفی چون بارسلونا و فلامینگو برایش مشکلاتی ایجاد می‌کرد.
 
او دو فرزند از ازدواج اول و یک فرزند از ازدواج دومش دارد.
 
 
 
 
 
او در سال 2005 نیز جنجال آفرید. وی در یک مسابقه فوتبال شرکت کرد که یک قاچاقچی معروف همبازی‌اش بود. روماریو در یک مصاحبه برای چندمین بار علاقمندی خود را برای ورود به دنیای سیاست اعلام کرد.
 
 
 
 
عناوین و موفقیت‌ها
 
تیم ملی:
 
مدال نقره المپیک: 1988
 
قهرمانی جهان: 1994
 
قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا: 1989، 1997
 
قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها: 1997
 
مقام سوم جام جهانی فوتبال ساحلی:2005
 
 
 
 
 
باشگاهی:
 
قهرمانی در جام حذفی هلند: 1989، 1990
 
قهرمانی در لیگ باشگاهی هلند: 1989، 1991، 1992
 
قهرمانی در لیگ باشگاهی اسپانیا: 1994
 
قهرمانی در جام مرکوسور: 1999، 2000
 
قهرمانی در لیگ باشگاهی برزیل: 2000
 
 
 
عناوین و افتخارات شخصی
 
مرد سال فوتبال جهان: 1994
 
بهترین بازیکن جام جهانی: 1994
 
بهترین بازیکن آمریکای جنوبی حاضر در اسپانیا: 1994
 
آقای گل مسابقات منطقه ریو دوژانیرو: 1986، 1987، 1996، 1997، 1998، 1999، 2000
 
آقای گل المپیک: 1988
 
آقای گل لیگ هلند: 1989، 1990، 1991
 
آقای گل جام حذفی هلند: 1989، 1990
 
آقای گل لیگ قهرمانان اروپا: 1990، 1993
 
آقای گل لیگ اسپانیا: 1994
 
آقای گل جام کنفدراسیون‌ها: 1997


تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, | 18:4 | نویسنده : SEM |

 

 

لقب قناری کوچک
Os reis do Samba سلاطین سامبا
فدراسیون اتحادیه فوتبال برزیل
کنفدراسیون کونمبول (آمریکای جنوبی)
سرمربی فیلیپه اسکولاری
کاپیتان تیاگو سیلوا
بیشترین بازی ملی کافو (۱۴۲)[۱][۲]
بیشترین گل ملی پله (۷۷)[۲]
کد فیفا BRA
رده‌بندی فیفا 22
برترین رده در فیفا ۱ (۱۹۹۳-۲۰۰۷، ۲۰۰۹-۲۰۱۰)
پایین‌ترین رده در فیفا 22 (2013)
رده الو ۳
برترین رده الو ۱ (۱۹۵۸–۶۳، ۱۹۶۵–۶۶
۱۹۷۰–۷۴، ۱۹۷۸–۷۹
۱۹۸۱–۸۳, ۱۹۸۶–۸۷
۱۹۹۴، ۱۹۹۰
۱۹۹۲–۰۰, ۲۰۰۲–۱۰)
پایین‌ترین رده الو ۱۸ (نوامبر ۲۰۰۱)
Team colours
Kit body brazil11h.png
Team colours
Team colours
Team colours
Team colours
لباس اول
Team colours
Kit body bra11a.png
Team colours
Team colours
Team colours
Team colours
لباس دوم
 
نخستین بازی ملی
۲۰ سپتامبر ۱۹۱۴
برزیل3-0اسپانیا
بهترین پیروزی
۱۴اکتبر ۱۹۷۵
برزیل ۱۴ - ۰ نیکاراگوئه
بدترین شکست
۱۸ سپتامبر ۱۹۲۰
اروگوئه ۶ - ۰ برزیل
جام جهانی
حضور ۱۹ (نخستین ۱۹۳۰)
بهترین نتیجه شرکت در دور پایانی: ۱۹
بهترین نتیجه:
۱۹۵۸, ۱۹۶۲,

۱۹۷۰, ۱۹۹۴, ۲۰۰۲

نام منطقه‌ای کوپا آمریکا
حضور ۳۲ (نخستین ۱۹۱۶)
بهترین نتیجه قهرمان در دوره‌های ۱۹۱۹،

۱۹۲۲، ۱۹۴۹، ۱۹۸۹،
۱۹۹۷، ۱۹۹۹، ۲۰۰۴،۲۰۰۷

 

 

تیم ملی فوتبال برزیل یک تیم فوتبال بین‌المللی است که به نمایندگی از کشور برزیل به میدان می‌رود. این تیم زیر نظر فدراسیون فوتبال برزیل فعالیت می‌کند. برزیل موفق ترین تیم ملی فوتبال در تاریخ جام جهانی با ۵ قهرمانی می‌باشد.

افتخارات

جام جهانی

کوپا آمریکا

  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۱۹
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۲۲
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۴۹
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۸۹
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۹۷
  • قهرمان کوپا آمریکا ۱۹۹۹
  • قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۰۴
  • قهرمان کوپا آمریکا۲۰۰۷

 

بازی‌های المپیک تابستانی

 

 

 

 

برخی از بازیکنان سرشناس

 

 

 

 

 

 

 



تاريخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, | 17:39 | نویسنده : SEM |



تاريخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, | 16:21 | نویسنده : SEM |

تيم ملي ايران

 



تاريخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, | 16:20 | نویسنده : SEM |

 

 



تاريخ : شنبه 3 اسفند 1392برچسب:, | 16:15 | نویسنده : SEM |